sobota, 29 marca 2014

Urodzinowe Candy/Wymianka

Wyobraźcie sobie, że  wczoraj minęły 3 lata od momentu mojej pierwszej notki tutaj! Mój blog obchodzi dziś urodziny! Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają. Dzięki blogowaniu poznałam fajne dziewczyny, z którymi mogę dzielić się swoją pasją.

Te 3 lata były dla mnie wspaniałe nie tylko pod względem rękodzieła. Były to lata pełne nauki, nowych doświadczeń i przejrzenia na oczy. Mogę chyba powiedzieć, że to chyba najważniejszy okres w moim życiu...

żródło: klik


Ale żeby i Wam osłodzić życie zorganizowałam coś troszkę nietypowego. Będzie Candy oczywiście, ale będzie również i wymianka. Już Wam wszystko tłumaczę:



►►►► WYMIANKA ◄◄◄◄

Serdecznie zapraszam Was do wzięcia udziału w wymianie kart ATC! Co to są karty ATC? Są to Artistic Trading Cards czyli kartki o specyficznych wymiarach ozdobione wedle gustu artysty, służące do wymiany pomiędzy artystami i do kolekcjonowania. Można użyć dowolnej techniki i tematyki. Jedynym punktem, którego trzeba się trzymać to wymiary 8,9 cm x 6,4 cm.

Chcesz zacząć lub powiększyć swoją kolekcję? Zapraszam!

 Zasady wykonania:

  1. Temat - Dowolny,
  2. Ilość - 5 karteczek,
  3. Wymiary karty powinny mieć dokładnie 8,9 cm x 6,4 cm (odpowiednio w calach - 3,5 x 2,5”),
  4. Technika dowolna, nie musi być to tylko ozdobiony kartonik. Można taką karteczkę zrobić np. z tkaniny. To już zależy od was ;)
  5. Karteczki powinny być w miarę sztywne i/lub solidnie wykonane, by się nie zepsuły podczas wysyłki i przy późniejszym użytkowaniu,
  6. Tył karty powinien mieć  umieszczone takie informacje jak :  
          - Imię i Nazwisko lub Pseudo autora,
          - Tytuł,
          - Numer karty w serii, z której pochodzi,
          - Data,
          - Opcjonalnie namiar do siebie tj. adres bloga itp.

 Co trzeba zrobić, by wziąć udział?
  • zapisać się w formularzu poniżej (InLinkz),
  • umieść proszę u siebie na blogu (jeśli takowy posiadasz) ten znaczek ---->  z odnośnikiem do tej notki, by więcej osób mogło się zgłosić :) 
  • skontaktować się ze mną poprzez mail malaichi@wp.pl bym mogła podać wam swój adres do wysyłki,
  • zrobić 5 karteczek
  • wysłać je (dobrze zabezpieczone!) wraz z zaadresowaną do siebie kopertą ze znaczkiem. 
  • gdy karteczki trafią do mnie, zrobię im zbiorową fotkę, porozdzielam i porozsyłam do Was. Dzięki temu każdy dostanie pocztą przepiękne 5 kart od 5 różnych osób.
  • spośród uczestników rozlosuję nagrodę zrobioną przeze mnie, która będzie przydatnym gadżetem-niespodzianką.

 Zapisy trwają miesiąc do 29 kwietnia. Potem cisnę Was o wysyłkę kart i wymieniamy się. Zwycięzca dostanie nagrodę razem z kartami w paczce ;)







 ►►►► CANDY ◄◄◄◄

Jeśli nie chcesz brać udziału w wymiance ( buuu, szkoda ;( ) to możesz wziąć udział w tradycyjnym CANDY. Do wygrania jest torebeczka Love Beauty Truth. Więcej zdjęć nagrody TUTAJ.




 Zasady:


  • zostaw w komentarzu do siebie namiary typu adres bloga lub e-mail i napisz, która  notka u mnie na blogu podobała Ci się najbardziej.
  • umieść u siebie na blogu, na pasku bocznym bannerek, by więcej osób mogło przyłączyć się do zabawy
  • czekaj na wyniki - 29 kwietnia 

Bannerek:


Mam nadzieję, że ktokolwiek zechce się przyłączyć do zabawy i świętować razem ze mną trzecie urodziny, do czego Was serdecznie zapraszam! 
Całusy :*

P.S. Przypominam:
Zapisy do wymianki przez formularz InLinkz, 
zapisy na CANDY w komentarzu.





21 komentarze:

  1. oby jeszcze drugie tyle a nawet wiecej :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięi i Tobie też! :*

      Usuń
    2. No i oczywiscie stoję po cukierki :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji 3 latek! :)
    Świetny pomysł z wymianą! Nigdy nie brałam w takiej udziału ani też nie robiłam kart ATC, ale chętnie spróbuję swoich sił :) Już piszę mejla ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plastycznie nie jestem uzdolniona, ale chętnie zapiszę się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To candy jest zbyt kuszące żeby przejsć obok niego obojętnie ;). Kartek niestety nie robię...

    Jeśli miałabym wybrać ulubioną notkę to bardzo podobają mi się te trzy: zwierzaczkowe broszki, rowerowy koszyk z truskawką no i z kulkowa podkładka. To moi fawryci :).

    http://felt-ribbon.blogspot.com/, felt-ribbon@hotmail.com.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zapis na candy ;)

      Usuń
  5. Ojej ojej! Zapisuję się na candy, trochę późno, ale jakoś przez przypadek ten post pominęłam chyba wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moją ulubioną notką u Ciebie jest oczywiście ta o "wiszących ogródkach".

      Usuń
    2. ;) cieszę się bardzo, bo głupio mi by było losować między dwoma osobami :)

      Usuń
  6. Nie wiem jak to sie stało,że przegapiłam candy,Ufff zdążyłam:)Niestety z tymi kartami to ja nie wiem o co chodzi i czarna magia dla mnie,ale na candy sie oczywiścię zapisuję:)A co podoba mi się najbardziej u Ciebie??Różnorodność:)Zawsze coś ciekawego wymyslisz i stworzysz:)Podziwiam dziergane tworki....i każde inne.No i muszę się przyznać,że zakochałam się w wyściółce do koszyka rowerowego:)W ubiegłym roku mąż kupił mi rower z wiklinowym koszem i teraz takie truskawy mi się marzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miłe słowa i za zapis na candy :)

      Usuń
  7. Jejku kiedy minęły te lata? Jaka Ty jesteś mega zdolna! ta kosmetyczka jest przepiękna! oczywiście zgłaszam się na ochotnika :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, która była moja ulubiona notka - baaaardzo stara, taka z domkiem dla laltek, co zrobiłaś taką całą historyjkę z lalką :) aaa no i oczywiście girlanda! i scrap dla sody - rules, no i mogłabym tak wymieniać bez końca :P aaaa i jeszcze takie czerwone fjubździoki co chyba dla siostry robiłaś :)

      Usuń
  8. Totalnie nie wiem w jaki sposób umknęło mi to Candy :) Oj taka kosmetyczka bardzo by mi się przydała i nawet pasowała do notatnika :) zgłaszam się do zabawy :) podobała mi się notka świetlista girlanda i poduszki do sypialni w hipcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się! Na wszystko :D jutro ogarnę temat, bo dziś już padam na ryjek...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chyba pierwszego posta jakiego u Ciebie przeczytałam był taki o spodenkach, które uszyłaś. Chyba dobrze pamiętam? :-) Były świetne! Z nowości, to zachwycam się Wyspami", które stworzyłaś, bo to istne arcydzieło!! Zapisałam się też na karty :-D fajna zabawa będzie, mam już jakiś pomysł ;-)

      Usuń
  10. Może się jeszcze załapię na candy ;) choć chyba już po czasie hmmm ale mogę za to powiedzieć, że bardzo podobał mi się post z Twojego ślubu , a zwłaszcza jego forma i no Twoje buciki <3

    banerek u mnie na blogu http://smakkropki.blogspot.com/
    i kontakt
    panna.kropka@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo zapisuję się z przyjemnością a co do post a to latające wyspy były super
    http://aneaart.blogspot.com/
    aneaart@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D

Popularne posty