wtorek, 27 stycznia 2015

8 random facts about me

Zostałam zaproszona do takiej zabawy wesołej przez Antilight. Dzielę się z Wami ośmioma faktami na temat mojej osoby.


  1. Jestem łakomczuchem szczuplaczkiem. Bardzo lubię jeść, chociaż nie wyglądam :)
  2. Lubię małe słodkie przedmioty, ale to chyba już wiecie :)
  3. Umiem udawać głos Kaczora Donalda. W sumie dawno tego nie robiłam, ale jako mała dziewczynka robiłam to bardzo często :)
  4. Zdecydowanie nie jestem rannym ptaszkiem. Najlepiej pracuje mi się w nocy. Jednak staram się przestawić na tryb dzienny, bo szkoda mi słoneczka.
  5. Lubię śpiewać pod prysznicem!
  6. Straszny ze mnie śpioch. 10 godzin snu to dla mnie idealna ilość.
  7. Wierzę w magię, zauważam ją na każdym kroku :)
  8. Uwielbiam mleczną czekoladę pod każdą postacią. Nie cierpię za to białej czekolady. Fu! Masłolada ble!
Do zabawy zapraszam We GrochyPrzyjemniaczka i Ważkę Fioletową :)



14 komentarze:

  1. jakbym była taka chuda też bym ciągle jadła! : A tak w ogóle to chciałam napisać że to zdjęcie jest tak cudowne! nie mogę się napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać! Magia, po prostu magia!

      Usuń
    2. Oj dziękuję, nie spodziewałam się, że 178 próba zrobienia sobie zdjęcia będzie jednak tak udana :D

      Usuń
    3. Tez tak tworze selfie tyle ze mi w ogole nie wychodzi! ;p

      Usuń
  2. Zdjęcie przepiękne, to fakt! Chciałabym usłyszeć kaczora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała nagrać jakiś filmik, może tutorial z szydełkowania z instrukcją w stylu Kaczora :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Haha! No właśnie! Ten wynalazek to totalna pomyłka!

      Usuń
  4. Biała czekolada-bleeeee, ja tam uwielbiam gorzką :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś, co nie ma w sobie grama kakao może nazywać się czekoladą ? :P

      Usuń
  5. Punkt 6ty de best, zgadzam sie w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że ty jesteś pracuś a nie śpioch ;>

      Usuń
  6. Ja też wierzę w magię! Jakkolwiek durnie by to nie brzmiało :D W ogóle widzę tu kilka podobieństw :D (czekolada, łakomczuszek i śpioszek!). <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no tak :) Najpiękniejsze w życiu rzeczy to pyszne jedzenie, spanie i snucie magicznych historii :) <3

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D

Popularne posty