Drawing Challenge No.3 / Wyzwanie Rysunkowe Nr 3

By Mała Ichi - 17 września

 Hej Wam! Dziś kolejny temat wyzwania rysunkowego. Temat wymyśliła Antilight, która wygrała pierwsze wyzwanie. Także teraz oddaję jej głos :)
Hi there! Today you have a chance to take part in next edition of drawing challenge. The topic is Antilight's idea, because she won the first edition. And here is what she has to say:

▲▼▼▲▼▲▼
 Hej kochani! Dzisiaj dla Was nadaję ja, czyli Anti. Strasznie mi miło,że Maryś zaprosiła mnie do zorganizowani kolejnej już edycji jej wyzwania rysunkowego. Moim zadaniem było wymyślenie nowego tematu dla Was :) A że ostatnio nic innego mi po głowie nie chodzi tylko jesień, tak więc wyzwanie będzie w tym klimacie. Co dokładniej? Chciałabym abyście zilustrowali tym czym dla Was jest ta po roku.Możecie tak jak ja zilustrować przedmioty, albo skupić się tylko na jednym z nich, a może pokusicie się o kolorystyczną abstrakcję?

Hello! It’s me Anti and I’m so happy that Marysia invited me to write this guest post for you. She was so kind to let me organise the next drawing challenge for you :) And because there’s nothing else in my mind right now than Autumn thoughts my drawing prompt is about this! What exactly? I want you to illustrate what is Fall to you. You can draw a collection of things or focus on only one thing or maybe you’d like to paint a colour abstraction?
 Zabierając się za tę ilustrację wiedziałam, że chcę pobawić się akwarelkami. Najpierw naszkicowałam sobie wszystko, potem pociągnęłam cienkopisem i wypełniłam farbami. Tak się rozpędziłam, że powstał jeszcze jesienny liść.
 When I started illustrating my collection I knew that I want to use watercolors. First I sketched with pencil, then traced with a fineliner and at the end filled in the colours. I really enjoyed painting so much that I went further and painted this autumn leaf too.


“Jesienna kolekcja” to temat dla Was, ale nie bójcie się wyjść poza jego ramy i popłynąć w morze kolorowych myśli - liści :) Dajcie się porwać wyobraźni i uwiecznijcie to w Swoich ilustracjach. Powodzenia! 
 “Autumn collection” this is a topic for this drawing challenge. But don’t be afraid to cross it’s boarders. Let your imagination flow with colourful leaves :) And than illustrate your visions.
Good luck!


Anti :)
Anti :)

▲▼▼▲▼▲▼
Dziekuję Ci, Anti, że zechciałaś narysować na nasze wyzwanie tak piękną pracę i powiedzieć o niej parę słów. Mam nadzieję, że Wam temat się podoba, bo mnie bardzo! A tutaj moja interpretacja:
Anti, thank you so much for your beautiful artwork and for advices. And here is my graphic:




Na Wasze prace czekam z niecierpliwością do  2 października.
You have time til 2 October

A teraz zasady wyzwania:
  1. W wyzwaniu może wziąć KAŻDY! Wystarczy wyczarować dzieło sztuki, zrobić fotkę lub zeskanować, wrzucić w Internet ( na bloga, na Facebooka czy np na Flickr) i podlinkować na dole poprzez system InLinkz.
  2. Praca powinna być wykonana specjalnie na to wyzwanie. Nie wrzucajcie prac zrobionych wcześniej.
  3. Bardzo proszę, by osoby, które posiadają bloga wrzuciły do siebie na panel boczny logo wyzwania widoczne na dole (wraz z aktywnym linkiem do tego wyzwania).
  4. Możecie wykonać swoją pracę w dowolnym medium tj. ołówkiem, flamastrami, farbami, pastelami. Co tylko przyjdzie Wam do głowy. Zależałoby mi jednak, żeby to było tradycyjne medium, a nie obrazek wykonany cyfrowo.
  5. Byłoby miło, jeśli pooglądasz i pokomentujesz prace innych uczestników. To ich zmotywuje do dalszej pracy! 
  6. Zwycięzca wyzwania zostanie zaproszony do wykonania następnej wyzwaniowej pracy. Okazja do lansu!
  7. Możecie pochwalić się swoimi pracami również na Instagramie z takim tagiem: #malaichidraw
And now the Rules:
  1. Anyone can take a part in that challenge. You just have to make a piece of art, take a picture of it, throw into Internet ( on blog, on Facebook or for example on Flickr) and link up here under that note via InLinkz.
  2. Your piece of art should be made percisely for that challenge. Please, don't link up your work which was made earlier.
  3. If you have a blog, please, use that banner with link to that note, so more people would know about that challenge.
  4. You can use any medium to make your art. For example pencils, pens, paint, watercolour, pastels. But I would prefer a hand made art than digital one.
  5. It would be nice I you would check and comment  works of other participants. It will motivate them to draw more!
  6. I will invite the winner of that challenge to make and present his work in next challenge. Autopromotion! :3
  7. You can also show your work on Instagram. Just use that hastag: #malaichidraw
A tutaj znaczek/ And here is the banner:




Do napisania wkrótce :)





  • Share:

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. o mój boże! wasze prace są niesamowite! obie zapierają dech! ojej, aż mi głupio brać udział hehe :D Ale spróbuję, ja jesień uwiebiam, to coś na pewno wymyślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to się szykuj na wymyślanie kolejnego tematu :)

      Usuń
  2. Maryś! Zrobiłaś wystrzałową jesień! Podoba mnie się ;)
    No i kurcze, moja jesień, to chyba powinnam coś namazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo! I jak tu konkurować z takimi pracami? ;) Marysia, Twoja praca jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D