Ilustracja dziecięca - znak zodiaku

By Mała Ichi - 05 czerwca

Ostatnio zdarzyło się parę miłych okazji na to, by namalować obrazek na prezent. Tym razem wyczarowałam ilustrację z okazji narodzin małej Emmy. Urodziła się pod znakiem Barana, dlatego też na obrazku jest z barankiem, w krainie słodyczy. Niech ten baranek będzie dla małej zwierzątkiem ochronnym ;) Rośnij zdrowo, maleńka!

baranek dziewczynka akwarele narodziny prezent

baranek dziewczynka akwarele narodziny prezent

baranek dziewczynka akwarele narodziny prezent

Przy pracy nad ta ilustracją wykorzystałam akwarele firmy Kuretake Gansai Tambi.

Jakie jest na temat znaków zodiaku? Myślicie, że znaki pasują do Waszych charakterów? Lubicie czasem czytać horoskopy?


Zastanawiam się nad zorganizowaniem Wyzwania Rysunkowego. Znalazłyby się jakieś chętne osoby, by wziąć w nim udział? Mam dość nietypowy pomysł na niego... :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Bardzo ciepły i bajkowy ten Twój baranek. To też mój znak, a w jego opisach zwykle skupiają się na różnie rozumianej ognistości, więc powiedzmy, że zwykle coś tam się zgadza ;) A co wyzwania - wzięłabym udział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, było by super wiedzieć Cię na wyzwaniu :) Ja jestem spod znaku Panny i chyba do mnie jednak ten znak pasuje :)

      Usuń
  2. Praca cudna. Ja do rysunku mam dwie lewe ręce. Mam wszystko, co dobre z Wodnika, a to co złe to nie wiem skąd😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wodnik to chyba dobry znak, moja mama jest Wodnikiem :) I też ma same dobre cechy :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D