Ilustracja dziecięca - chmurna pastereczka

By Mała Ichi - 15 lipca

To już chyba taka mini tradycja, że na urodziny maluszka (jeśli tylko mi czas pozwala) maluję obrazek ze zwierzątkiem. Zwykle jest to zwierzę ze znaku zodiaku. Dlatego dziś na tapecie znów baran dla małej Małgosi. Baranek taki trochę w kształcie chmurek, a Małgosia jest małą pastereczką. Poprzedni baranek był dla Emi. Moja Gaja jest skorpionem, a to takie mało przyjazne zwierzątko, dlatego Gaja dostała ilustrację z leśnymi zwierzątkami. Zrobiłam też malunek dla małej Juleczki - zodiakalnego Lwa, ale nie mam zdjęcia :(

mała ichi sztuka obrazek bajkowe
mała ichi sztuka obrazek bajkowe
mała ichi sztuka obrazek bajkowe
mała ichi sztuka obrazek bajkowe







  • Share:

You Might Also Like

1 komentarzy

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D