Nie tylko nowa spódniczka

By Mała Ichi - 20 lipca

   Strasznie dużo ostatnio się wydarzyło! Pierwsza najważniejsza rzecz- dwa tygodnie temu obroniłam pracę licencjacką na 5 z wyróżnieniem! Jestem strasznie z siebie dumna, bo masę pracy włożyłam w swój projekt 'małego mobilnego placu zabaw do wnętrz użyteczności publicznej'.
   Cztery dni później zostałam chrzestną mojego siostrzeńca Boryska, który jest najmłodszym małym podrywaczem na świecie :) A następnego dnia, po chrzcinach, pojechaliśmy z moim Jacą nad morze na wypoczynek i wróciłam dopiero wczoraj.
  Jednak przed wyjazdem udało mi się jeszcze uszyć dla siebie spódniczkę. Bardzo przydała mi się na wczasach :) Spódniczka uszyta jest z tkaniny z Ikei, ma wysoki stan, długość mniej więcej do połowy uda. No i naszyłam na niej mini kieszonkę, widoczną na zdjęciu :) Z części materiału zrobiłam jeszcze Boryskowi worek na pluszowe zwierzątka, które dostał od mamci chrzestnej :)






  • Share:

You Might Also Like

1 komentarzy

  1. Piękna!!!!!!! Świetny fason, a o wzorze tkaniny nie wspomnę - albo wspomnę CUDNY!!!!!
    No prosze, jak blisko Ustki byłaś:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D