Plecaki worki na lato

By Mała Ichi - 26 czerwca

Robię ostatnio trochę porządków w materiałach rękodzielniczych. Znalazłam takie fajne resztki skóry i tkaniny ze starych kolekcji Ikea. Udało mi się uszyć dwa plecaki. Jeden z nich zabieram w podróż, bo takie lekkie worki są bardzo wygodne na letnie spacerowanie i zwiedzanie.Takie worki szyje się bardzo prosto. Lubię połączenie tkanin ze skórą i ciesze się, że moja maszyna tym razem dała rade i nie zawiodła mnie :)

ikea diy jak uszyć plecak
ikea diy jak uszyć plecak
ikea diy jak uszyć plecak
ikea diy jak uszyć plecak
ikea diy jak uszyć plecak
ikea diy jak uszyć plecak

 Musztardowy plecak jest ciut mniejszy, ale chyba bardziej pasuje do jasnych, letnich stylizacji. Granatowy z kolei jest większy, pomieści więcej przedmiotów i jest chyba bardziej uniwersalny. Sam nie wiem, który wziąć na wycieczkę...

Który plecak bardziej nadaje się na letni road trip? Który mam wziąć ze sobą w podróż?


  • Share:

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Ten granatowy w kwiaty jaki śliczny :) Super! Jego zabierz! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no właśnie ostatnio w nim chodzę, ale ten musztardowy tak ładnie wygląda do jasnych ciuchów, nie wiem :D

      Usuń
  2. Oba są piękne! Skąd brałaś skórę? Cudny, chętnie bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Skóra z garbarni, wysępione resztki ;)

      Usuń
  3. Mnie urzekł granatowy, ale oba są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała alternatywa dla torebki :) bardzo mi się podobają i trudno wybrać faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Może wezmę dwa, dużo miejsca w walizce nie zajmą :)

      Usuń
  5. Choć sama plecaków nie noszę to muszę przyznać, że ten w motyle i motywy roślinne kompletnie mnie zauroczył <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wybrała granatowy w podróż, a musztardowy na wypady do miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktyczne a jakie zjawiskowe. Takiego czegoś mi właśnie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po powrocie chyba zrobię tutorial, to może Ci się przyda :)

      Usuń
  8. genialny pomysł na plażę ;D muszę pomyśleć o uszyciu takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne! Super są te plecaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszły Ci te plecaczki :) super alternatywa dla torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie Ci to wyszło! Plecaka jeszcze nie szyłam, może też się skuszę bo jestem ich wielką fanką :)
    Pozdrawiam!
    ----------------------------------------------------------------------------
    Zapraszam na mojego nowego bloga! Znajdują się tam projekty, które sama szyję. Zdjęcia za to robię podczas moich małych podróży :)
    www.knaji.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D