Księżycowe sprawy

By Mała Ichi - 17 lipca

Kto mnie zna, ten wie, że kręcą mnie czaromarowe tematy. Wiecie - rytuały, medytacje, fazy księżyca, kadzidełka. Ot takie ezo-śmezo rzeczy. No a samym księżycem jestem bardzo zafascynowana. Jest to tak mocno kobiecy symbol, który jakoś tak rezonuje ze mną. Odkąd zaczęłam zauważać rytm przyrody, stałam się spokojniejsza. Mam wrażenie, że choćby nie wiadomo co złego się działo to jednak wszystko jest na swoim miejscu. Po zimie zawsze jest wiosna a po nocy dzień i to się nie zmienia.
Dziś pokażę Wam taką ozdobę na ścianę z fazami księżyca. Zrobiłam ją z masy samoutwardzalnej. Powstała też taka mała księżycowa miseczka. Bonusem jest haft na welurowej bluzie wykonany złotą nitką. Teraz to już chyba jestem prawdziwą czarownicą!

haft ksiezyc bluza welurowa
miseczka gliniana
moon
witchy style moon embroidery







  • Share:

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Cudne! Efektowne i proste :) Ja też uwielbiam księżyc, choć nie jestem 'ezo-śmezo' ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D