Filcowy naszyjnik z kryształkami

By Mała Ichi - 29 maja

Zauważam u siebie totalną zmianę jakości, kiedy za oknem zaczyna się robić wiosenna pogoda. Zimą zwykle chodzę w ciemnych ciuchach, dominują u mnie w szafie czernie i szarości. Jednak gdy przychodzi wiosna to zaczynam mieć chęć na coś niesamowicie kolorowego. Udało mi się wyczarować tym razem niesamowicie kolorowy dodatek do wiosennych i letnich stylizacji. Zapraszam do obejrzenia filcowego naszyjnika z kolorowymi kryształkami.

filc naszyjnik bib kryształki dżety
filc naszyjnik bib kryształki dżetyfilc naszyjnik bib kryształki dżety

Ozdoba jest wykonana z dwóch warstw filcu, kryształki są naszyte za pomocą przezroczystej żyłki. Przyznam szczerze, że najdłużej zajęło mi zaplanowanie tego, jak kryształki powinny być ułożone. Długo nie mogłam się zdecydować na odpowiedni układ, ale podoba mi się efekt lekkiego przechodzenia kolorów z ciepłych do zimnych.

Jeśli macie chęć na dodatkową inspirację naszyjnikową to zerknijcie do posta z szydełkowym naszyjnikiem z elementami metalu.

Ciekawa jestem w jakiej biżuterii gustujecie. Ja na co dzień wybieram jednak skromne ozdoby, ale czasami mam ochotę na coś szalonego tak jak ten kolorowy naszyjnik. Podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach!

  • Share:

You Might Also Like

20 komentarzy

  1. Pięknie wygląda! Good job Mała Ichi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mi przypomina śliniaczek. Ale i tak cudny i syrenkowy ;) Zastanawiam się teraz jakby to wyglądało na czymś transparentnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Ci przypomina śliniaczek, bo to krój typu bib necklace :) Transparentne tło musiałoby być spektakularne. Wtedy dekolt wyglądałby pięknie ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D