Podsumowanie wyzwania rysunkowego Draw Your Day

By Mała Ichi - 07 sierpnia

podsumowanie



Trochę to trwało, ale jest już podsumowanie naszego wyzwania rysunkowego. Przeciągałam datę publikacji tego posta, bo miałam nadzieję,że zgłosi się ktoś jeszcze. W komentarzu pod postem wyzwaniowym udział zadeklarowało nieco więcej osób. Do tej pory odezwała się do mnie dwójka czytelników, dlatego to ich prace zostaną dziś wyróżnione. Nadal Was zachęcam do zorganizowania sobie rysunkowego dnia, bo to naprawdę super zabawa, która idealnie nadaje się na wakacyjny dzień.

Do wyzwania zgłosiła się Dominika z bloga Przyjemniaczek.pl, która prowadzi na swoim koncie instagramowym roczne wyzwanie rysunkowe. Poniżej umieszczam jedna z jej prac wyzwaniowych, ale zachęcam Was do śledzenia jej rocznej drogi rysunkowej. Dominika przygotowała 6 rysunków.





Kolejną osobą jest Winduru, która po moim wyzwaniu coraz bardziej się rozrysowała i jej konto instagramowe coraz bardziej wypełnia się przeróżnymi grafikami. Winduru przygotowała również 6 rysunków.



Dziękuję uczestniczkom za udział i będę im dalej kibicować w rysunkowej przygodzie. Zachęcam Was również do sięgnięcia po kartkę i ołówek i dołączenia do nas ;)

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Sliczne prace :) Witaj :) Trafilam do Ciebie przez inne blogi i szczerze jestem Mile zaskoczona :)) Jestes Niesamowita Zdolna osobka :)) Pieknie malujesz ,rysujesz :) Widzialam laleczke ,co dla przyjaciolek przygotowalas Cuudnie miec taka Przyjaciolke jaka Jestes Ty wlasnie !!! :)) Stanik na lato Boski jak i skarpetki Uwielbiam takie prace :)) Notesiki ojj masz pomysly niesamowite i Cudnie Ci wychodza :)) Jednym slowem Witaj :)) Z Przyjemnoscia jeszcze do Ciebie zajrze :)) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! Wspaniale jest dostać taki komentarz! <3

      Usuń
  2. a ja nie zdążyłam :( niby wakacje, a tyle na głowie, że nie było kiedy dokończyć ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D