Coś sie zmieniło...

By Mała Ichi - 28 listopada

Nasza rodzinka niedawno się powiększyła. Zostaliśmy rodzicami. Spełniło się nasze marzenie a ja wciąż nie mogę uwierzyć w to, co się stało. Zakochałam się w tych słodkich oczkach i ślicznych usteczkach. Jestem szczęśliwa, jak nie wiem co, ale i trochę przestraszona. Przytłacza mnie trochę myśl o tym, ile wyzwań nas czeka. Ale mam w sobie dużo wiary w to, że przecież musi być super, bo to jest cudne doświadczenie. Na razie radzimy sobie nieźle, jeśli chodzi o opiekę. Oby szło nam tak dalej. 

Dzisiaj podzielę się z Wami zdjęciami z sesji brzuszkowej, robionej dość spontanicznie. Udało nam się wybrać do parku w ostatni ciepły i słoneczny dzień jesieni. Zdjęcia zrobiła nam nasza przyjaciółka Justyna, za co jej bardzo dziękujemy. <3

dynia ukulele jesień ciąża

dynia ukulele jesień ciąża

dynia ukulele jesień ciąża

dynia ukulele jesień ciąża

Niedługo na blogu pojawi się parę rzeczy, które zrobiłam przed porodem dla naszej Dziewczynki. Kto jest ciekaw to niech tutaj zajrzy za jakiś czas :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Gratuluję raz jeszcze! ❤ Sesja śliczna i naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Wam i życzę wszystkiego dobrego dla Córeczki! Dacie radę! Jak do mnie przychodzi zmęczenie i zwątpienie, to powtarzam sobie, że to tylko kilka lat, które miną w mgnieniu oka i za którymi będę tęskniła :D

    Pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślę, że nie warto się zamartwiać, bo to tak szybko zleci i trzeba się cieszyć tym, co jest teraz.

      Dziękujemy! :)

      Usuń
  3. Piekna sesja :))) Ciesze sie ,ze sobie suuper radzicie :)) Kazdy sie boi poczatkow , jak bedzie ,co nas czeka. Ale wieesz Najwazniejsze jest dzisiaj i tego sie trzymaj :)) Reszta zobaczysz sama sie ulozy i bedzie Pieknie :) Pozdrawiam Cie Cieplutko Mamusiu Coreczki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D