Kocyk dla dzidziusia

By Mała Ichi - 04 grudnia

Zgodnie z obietnicą, pokazuję Wam dzisiaj, jakie przedmioty wyczarowałam dla naszej Gai. Pierwszym z nich był ten żółty kocyk, który pokazywałam na swoim Instagramie. Wykonany jest ściegiem ryżowym na drutach. Użyta włóczka to YarnArt Jeans Plus. Bardzo spodobał mi się ten żółty kolor. Będzie pasował dla Dziewczynki urodzonej jesienią :) Chciałabym kiedyś dla Malutkiej wydziergać jakieś ubranko, ale to chyba dla mnie jeszcze za duże wyzwanie. 

Ciekawa jestem, czy w ogóle uda mi się teraz znaleźć czas na rękodzieło. Pewnie znów zniknę stąd na jakiś czas. To się okaże. Na razie cieszę się tymi pierwszymi chwilami z Malutką :)

włóczka rodzicielstwo kocyk żółty

włóczka rodzicielstwo kocyk żółty

włóczka rodzicielstwo kocyk żółty

włóczka rodzicielstwo kocyk żółty


Ciekawa jestem czy któraś z Was jest mamą-rękodzielnikiem. Znajdujecie czas na craftowanie przy takim maluszku?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D