Botaniczny obrazek

By Mała Ichi - 24 listopada

Ostatnio robiłam porządki natrafiłam na swój stary szkicownik, w którym schowałam dwa lata temu skarby znalezione na jesiennym spacerze. Zebrałam wtedy parę różnych roślinek z zamiarem zrobienia zielnika. O suszkach zapomniałam oczywiście. Ale zostały odnalezione, wiec zrobiłam z nich obrazek. Wykonanie go było szybkie i przyjemne.

rękodzieło dekoracja ilustracja
rękodzieło dekoracja ilustracjarękodzieło dekoracja ilustracja
rękodzieło dekoracja ilustracja

Jak Wam się podoba taka forma eksponowania skarbów? Macie jeszcze czas by upolować jakieś roślinki na jesiennym spacerze i zrobić sobie taki obrazek :)



  • Share:

You Might Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D