Ilustracja Rusałka

By Mała Ichi - 26 lipca

Kupiłam sobie ostatnio wspaniały komplet kredek akwarelowych. Samymi kredkami ołówkowymi nie rysowałam strasznie długo. A kredkami dobrej jakości chyba nigdy. Nie spodziewałam się takich efektów. Kolory są soczyste, kredki pięknie się rozprowadzają. No bajka! Kredki, z których korzystałam to Koh-i-Noor Mondeluz. Wiem, że na rynku są również lepsze kredki, ale jak na moje wymagania i budżet okazały się być super. 

Przeczytałam ostatnio serię "Kwiat Paproci" autorstwa Katarzyny Bereniki Miszczuk i tak mnie to natchnęło, by narysować coś ze słowiańskiego bestiariusza. Kto wie, może pociągnę dalej ten temat. Dzisiaj pokazuję rusałkę.

character design arrt graphic

character design arrt graphic

character design arrt graphic

character design arrt graphic



  • Share:

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. mam te kredki od dawna (jakieś 8-9 lat) i je kocham :) ilustracja przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały rysunek, widziałam też inne, no zachwyt. Jesteś niesamowicie kreatywna, wszystkie prace tak baśniowe. Zdecydowanie może zilustrować jakąś książkę, bo twoje rysunki są zachęcające. Uwielbiam taki styl, magia się wylewa. Brawo. :))) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D