DIY

Szydełkowa torebka

By Mała Ichi - 07 sierpnia

Lubię ostatnio wyszukiwać na Pintereście wzory cudnych przedmiotów. Natrafiłam na pattern Regency Reticule i musiałam go wypróbować. Torebka ma formę worka zaciąganego sznurkiem. Trochę kojarzy mi się z torebką Hermiony, która mogła pomieścić wszystko. Fajnie pasuje do letnich stylizacji w stylu boho. Zmieści najpotrzebniejsze drobiazgi takie jak telefon, portfelik czy błyszczyk. Do wykonania jej zużyłam jeden motek mojej ulubionej włóczki YarnArt Jeans i kawałek bawełnianego sznurka.


regency reticule crochet bag yarn diy
regency reticule crochet bag yarn diy
regency reticule crochet bag yarn diy
regency reticule crochet bag yarn diy
regency reticule crochet bag yarn diy




  • Share:

You Might Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D