DIY

Szydełkowa kosmetyczka w trójkąty

By Mała Ichi - 12 lipca

Tą kosmetyczkę zrobiłam sto lat temu. Nie wiem, czemu nie trafiła tutaj na bloga. Bardzo fajnie się ją robiło. Nawet nie wiedziałam, że na szydełku da się robić takie żakardowe wzory. Robiłam ją chyba na podstawie tutorialu znalezionego na tej stronie. Już jest trochę zużyta, ale udało mi się zrobić nienaganne zdjęcia. 

Jestem ciekawa, co trzymacie w swoich kosmetyczkach. Ja staram się ograniczać kosmetyki. Korzystam głównie z tuszu do rzęs, eyelinera, różu do policzków i pudru, który trzymam w starej puderniczce z lat 50tych. 

Bardzo zrobiło mi się też przykro ostatnio, bo skończyły mi się moje ukochane perfumy. Zapach ten już nie jest produkowany. Musiałam znaleźć sobie jakieś inne pachnidło. No i teraz korzystam z naturalnych indyjskich perfum na bazie olejów - Song of India. Tu na zdjęciu jest mały flakonik zapachu Aphrodesia. Jednak moim hitem są jaśminowe perfumy w kremie.

Ciekawa jestem jakie cuda skrywają Wasze kosmetyczki. Macie swoje ulubione hity? Jesteście minimalistkami czy kolekcjonerkami w tym temacie?

crochet purse bag diy
crochet purse bag diy
crochet purse bag diy




  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D