Typography & Calligraphy

By Mała Ichi - 13 sierpnia



Na początek przedstawię wyniki pierwszego wyzwania rysunkowego. Jestem bardzo uradowania, że zgłosiły się aż cztery osoby! Bałam się, że nikt się nie zdecyduje. Ale są! Cztery piękne portrety!

Dziękuję bardzo wszystkim uczestniczkom za udział i mam nadzieję, ze zobaczymy się niedługo na następnym wyzwaniu. Zwycięzcą tego wyzwania jest Antilight, ponieważ wg mnie miała naprawdę fajny pomysł na przedstawienie swojej osoby. W poniedziałek kolejny temat!


Wczoraj, robiąc porządki natrafiłam w jednym z pudel na mały skarb. Znalazłam nigdy nie używany zestaw do kaligrafii, który kupiłam sobie jakieś 5 lat temu. W związku z tym, że teraz częściej mam do czynienia z papierem, stwierdziłam, że muszę go odkurzyć i wreszcie wypróbować.

Zaczęłam od zaprojektowania i wyrzeźbienia swojego stempla kamiennego, który był w zestawie. Kamień ten jest bardzo miękki, więc rzeźbienie nie było trudne. Trzeba było oczywiście uważać na palce i wszystko robić delikatnie, ale jest to rzecz do zrobienia ;) Na pieczęci widać napis 'mako'. To od moich inicjałów (jak Syrenka Mako :3). Zastanawiałam się 'czemu wcześniej nie wpadłam na ten pomysł? Mogłam mieć taki nick.' No tak, teraz już wiem... Wcześniej miałam inne inicjały i 'mawi' nie brzmiało juz tak pieknie  :>

Potem pobawiłam się tuszem i pędzlem. I wyszło mi coś takiego.






Zrobiłam sobie jeszcze takiego drucianego cudaka. Tu macie tutorial. Radzę użyć włóczki typu zpaghetti, wstążka nie jest aż tak zjawiskowa.



A Wy? Jakie są wasze ulubione cytaty, które chcielibyście zawiesić na swojej ścianie?


  • Share:

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. ile ja już czatuję na jakiś fajny zestaw do kaligrafii... Na giełdzie staroci znalazłam linka stalówek, ale co ja z samymi stalówkami zrobię? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokup tylko uchwyt do stalówek i będziesz miała super zestaw :)

      Usuń
  2. same piękności! kaligrafia zapowiada się fajnie, czekam na więcej takiej zabawy :D co do stempla to wyszedł mega, też taki chcę :D

    do wyzwania bardzo chciałam dołączyć, ale akurat wyjechałam a na wyjazdach raczej rysować nie mam jak :P a przed wyjazdem był szał pakowania więc też kiepsko.. mam nadzieję, że już dołączę do następnego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już pomysł na następne wyzwanie, myślę, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  3. Moim chyba ulubionym na ten rok jest "dreams don't work unless you do". Dziekuje za wyróżnienie :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D