Jesienna czapka z kotem

By Mała Ichi - 23 października

  Takoą oto czapę wydziergałam już jakiś czas temu na szydełku :) Robi się ją bardzo szybko z tego wzoru: KLIK. Uwielbiam ten niebieski kolor! Kształtem mało przypomina tamtą czapę ze wzoru... nie wiem dlaczego. Może to kwestia włóczki. Nie znam się na tyle na dzierganiu, by wiedzieć, co poszło nie tak. Nie znaczy to, że czapa mi się nie podoba, wręcz przeciwnie :) A na czapie przypięty jeden z kotków, które już Wam pokazywałam -> KLIK





  • Share:

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. przepiękna!!!kolor-cudo,mam torebkę w takim kolorze
    (to sie chyba aqua nazywa?)
    i kiciu fajowski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mi jeszcze takiego kota zrobisz :P jestem zakochana w nim po uszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekna czapka !! i ten kolor!! love

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna jest ta czapka;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam czapki wszelkiego rodzaju.Ta mi się podoba bardzo.
    Masz fantastyczny blog.Pozostaje mi tylko życzyć dalszych sukcesów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D