Szydełkowa kosmetyczka: Love, Beauty, Truth

By Mała Ichi - 02 kwietnia

Dziś miałam niesamowicie twórczy dzień. Zaczęłam 3 projekty i dwa z nich skończyłam :) Skończyłam dziś robić torebeczkę/kosmetyczkę. Lubie takie dni, kiedy tak szaleję rękodzielniczo. Nie czuję wtedy głodu, bólu pleców ani nie wiem kiedy dzień zlatuje.

Uplotłam ją na szydełku z mięciutkiej włóczki, co sie nie mechaci. W środku dałam śliczną podszewka z tkaninki od SODAlicious. Emblemacik zrobiony jest również przeze mnie. Ma napis 'LOVE, BEAUTY, TRUTH'.










  • Share:

You Might Also Like

1 komentarzy

  1. Jest piękna! Jak nie zapomnę na pewno dolacze do listy chętnych :). Zrobiłaś ją perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D