Album December Daily czyli Grudniownik

By Mała Ichi - 01 grudnia

Dawno mnie tu nie było. Trochę się dzieje dziwnych rzeczy teraz u mnie w życiu a i brak słońca nie zachęca do robienia zdjęć na bloga. Ale działam i tworzę, nie lenię się. W weekend udało mi się pierwszy raz zrobić Grudniownik! Nie lada wyzwanie dla osoby, która dopiero uczy się skrapowania ;)

Korzystałam głównie z papierów Sodalicious i z DD Kitu ze Studio Tekturek. Grudniowy album oczywiście jeszcze jest pusty, ale mam nadzieję zapełnić go masą zdjęć, więc trzymajcie za mnie kciuki, by udało mi się coś cyknąć ;)







I animacja z całą zawartością albumu:





A Wy robicie w tym roku Grudniownik? Dajcie znać w komentarzach, bo jestem bardzo ciekawa!


 ▲▼▼▲▼▲▼



A teraz czas na podsumowanie Wyzwania rysunkowego....Przepraszam, że tak późno ogłaszam wyniki, ale jakoś straciłam motywację na to wyzwanie i na razie je odkładam... Następna edycja odbędzie się po Nowym Roku. Do wyzwania zgłosiły się dwie osoby z dwoma wspaniałymi pracami: Alicja i Moniszka. Postanowiłam wyróżnić Alicję, bo podoba mi się połączenie rysunku z kolażem :)  Dziękuje bardzo dziewczynom za wzięcie udziału w tym wyzwaniu :)



  • Share:

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. swietny poczatek! trzymam kciıuki aby sie udalo zapelnic album cudnymi wspomnieniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny grudniownik, mój też już gotowy i czeka na zdjęcia: http://samara84.blogspot.com/2014/12/witaj-grudniu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, nie mogę doczekać się wpisów :) Ja właśnie zasiadam do mojego dzisiejszego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooch piekny!!! Czekam na wiecej z niecierpliwoscia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D