Moje magiczne miejsce - ilustracja akwarelowa

By Mała Ichi - 22 maja

Mam w sercu tęsknotę za jakimś nienazwanym magicznym miejscem, w którym zawsze będę się czuła jak w domu. To miejsce przychodzi do mnie w medytacjach, w myślach tuż przed zaśnięciem. Jest tam pełno kolorów, zapachów i ciepła. Czuć wilgoć w powietrzu. Poniżej zilustrowałam to miejsce, inspirując się nieco lasem z filmów "Avatar" i "Maleficent". Myśl o swoim magicznym miejscu pomaga mi wyprzeć te złe myśli, które akurat sprawiają mi smutek lub niepotrzebny stres. Dobrze jest sobie pomyśleć taką miłą scenkę, kiedy ma się kłopoty z zaśnięciem.

akwarele ilustrator sztuka

akwarele ilustrator sztuka

akwarele ilustracja akwarelowa sztuka

Przy pracy nad tą ilustracją wykorzystałam akwarele firmy Lefranc & Bourgeois oraz Kuretake Gansai Tambi. Poszły w ruch też cienkopisy Staedtler i kredki akwarelowe Koh-i-noor.

Ciekawa jestem, czy Wy macie jakieś magiczne myśli, które pomagają Wam w walce ze smutkiem i stresem. Podzielcie się ze mną nimi w komentarzach!

  • Share:

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Jak tylko zobaczyłam tę ilustrację to właśnie pomyślałam o Avatarze. Strasznie mi się podobała tamta dżungla pełna kolorów i świateł. Piękny ten Twój Świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Cieszę się, że udało mi się choć trochę ten efekt uchwycić ;)

      Usuń
  2. U mnie na smutek i stres najlepiej działa sport - trochę wysiłku i wszystkie złe emocje gdzieś ulatuja;) obrazek oczywiście piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sport to bardzo dobry sposób! Produkuje się dużo endorfinek. Nic dziwnego, że to działa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D