DIY

Miś grzechotka

By Mała Ichi - 27 grudnia

W ostatnie dni przed porodem czułam się, jakbym była w zawieszeniu. Nie wiedziałam już, co ze sobą zrobić. Zaczynanie większych projektów nie miało sensu, bo nie wiedziałam, czy uda mi się je skończyć. Spacery już za bardzo męczyły, książki nudziły a wszystkie seriale już dawno obejrzane. Byłam znudzona, niepewna i zniecierpliwiona.

Udało mi się jednak zrobić jeszcze jedną rzecz. Coś małego i szybkiego. Miś-grzechotka wykonany na szydełku. W środku ma plastikowe pudełeczko z jajka-niespodzianki wypełnione koralikami. Dzięki temu miło grzechocze. Tatuś Dziewczynki nazywa go Misiem Wynaturzeńcem z racji braku przednich łapek :) Jakiś taki pocieszny jest jak dla mnie.

Przy robieniu miśka opierałam się na tym wzorze: Miś Donato. Mój jest jednak mniejszy niż oryginał, a i tak przy Gai wydaje się duży.

ręcznie robione grzechotki dla dzieciręcznie robione grzechotki dla dzieci
ręcznie robione grzechotki dla dzieci
ręcznie robione grzechotki dla dzieci

 Znacie jeszcze jakieś ciekawe wzory na ręcznie robione grzechotki i inne zabawki dla dzieciaczków?



  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Jest przesłodki! Gdyby nie fotka Małej, myślałabym że jest powiekę mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On przy niej zdaje się takie wielki, ale jest wielkości dłoni :)

      Usuń
  2. Wspaniała zabawka i słodka :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna. :) Na pewno każdy dzieciak się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D