Ilustracje ulic

By Mała Ichi - 24 stycznia

Pokazuje dziś coś zaległego, co udało mi się zrobić jeszcze w sierpniu 2017. Są to ilustracje ulic namalowane za pomocą akwareli. Ilustracje te zrobiłam dla magazynu Milk X Hong Kong. Mamy tu ulice z Londynu, Florencji, Kopenhagi, Nowego Jorku, Paryża, Berlina, Zurychu. Ilustracje wykonałam na postawie fotografii, szkoda, że nie na żywo :) Z wymienionych miast udało mi się do tej pory odwiedzić tylko Paryż.

milk x magazine hong kong

milk x magazine hong kong

milk x magazine hong kong

milk x magazine hong kong

milk x magazine hong kong

milk x magazine hong kong

milk x magazine hong kong

Byliście w tych miejscach? Ktoś je poznaje? :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Cuuudowne prace :)))) Kupilam niedawno akwarele i tak czekaja ,abym je wkoncu zaczela uzywac :)) Co do miejsc 3 ujecie poznaje ,a inne to tak prawie :)) Cuuudnie wyszla kazda !!!! Podziwiam Cie Pieknie malujesz :)) Pozdrawiam Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i polecam nie czekać z malowaniem :)

      Usuń
  2. cudowne ilustracje ;) Życzę ci, żebyś mogła kiedyś je (te miejsca) zobaczyć nie tylko na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję! Mam taka nadzieje, ze uda mi się zobaczyć choć jedno :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D