To już pół roku?!

By Mała Ichi - 08 grudnia

Dziś jest 8 grudnia. Nie są to szóstogrudniowe Mikołajki, ale coś dla mnie lepszego. Dziś mija równiutko pół roku od Naszego ślubu :) W związku z tym, żeby ocieplić Wam trochę dzisiejszy dzień, wrzucam czerwcowe ślubne zdjęcia plus bonus - zdjątka z sesji ślubnej. Wszystkie magiczne fotki oglądacie za sprawą Kamili Kędziory, którą serdecznie polecam!

(Oj, trudno jest mi się zdecydować, które wybrać!)

Najpierw część oficjalna:







Potem część bajkowa i romantyczna:




 

Sadzenie drzewka:


Przeprawa na wyspę:


 Składanie naszej własnej przysięgi:





Pierwszy taniec:


A teraz bonus, czyli zdjęcia z sesji :D



W klimacie Star Wars:


I w studiu tatuażu Zeta Reticuli



Ach, jak patrze na te zdjąty, to mi się sama buzia uśmiecha :D

Mężu mój, jeśli to czytasz to wiedz, że Cię kocham bardzo bardzo ;)
A mnie nie pozostaje nic innego, jak życzyć Wam całe mnóstwo miłości, każdego rodzaju!

Całusy


  • Share:

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Jakie Ty masz ładne, długaśne nogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu zdjęcia są świetne :) Dawno nie widziałam tak udanych zdjęć z sesji i zarazem takich "niespotykanych". Sukieneczka również bardzo mi się podobała :) SUper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! Sesja z trzema tematami poszła niespodziewanie szybko, uwinęliśmy się ze wszystkim w niecałe 4 godziny!

      Usuń
  3. Ślub jak z bajki! Sesja zdjęciowa bardzo pomysłowa i z klasą! Jeszcze dodam, że obie sukienki piękne, ale ta z części oficjalnej jest totalnie mega! Wyglądałaś przepięknie! Jeszcze ten kwiat...

    Fajnie, że miłość kwitnie :). Życzę, żeby tak było zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia a ja dziękuję za komplementy :)

      Usuń
  4. Piękna sesja <3 nic tylko się cieszyć i czekać jak w szczęściu będą mijać Wam kolejne dni lata... dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i ciesze się bardzo, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  5. Śliczna para, świetna sesja. Nic tylko pozazdrościć i życzyć jeszcze więcej szczęścia! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia:)w pięknych okolicznościach:)Wczoraj minęło Wam pół roku,a nam dziś mija półtora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję również! Życzę mnóstwa, mnóstwa miłości!

      Usuń
    2. Dzięki:)Do zobaczenia jutro:)

      Usuń
  7. Zdolna Kamcia! zdjęcia wyszły naprawdę super :) żałuję, że my byliśmy wtedy zajęci, bo widać że cała impreza była jak z bajki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujemy w rocznicę zrobić mini poprawkę :) Czujcie się zaproszeni!

      Usuń
  8. Prześliczną miałaś sukienkę, znaczy obie :-D a zdjęcia, ach...co tu dużo gadać, Kamcia jest niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo strasznie jesteśmy zadowoleni z jej zdjęć. Razem z tatą są niesamowici :)

      Usuń
  9. Ale cudny ślub mieliście!! A w jakim pięknym miejscu!
    Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Było magicznie i bajkowo i tak jak z naszych marzeń :3

      Usuń
  10. Z niekrytym hedonizmem oglądałam te zdjęcia! Napiszę niczym ckliwa gimnazjalistka: ALE CZAD!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Cieszę się, że udało się przekazać trochę pozytywnej energii tylko przez same zdjęcia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D