PL week 17&18

By Mała Ichi - 01 listopada

Na wstępie chciałam powiedzieć, że od niedawna jestem członkiem Design Teamu w Art Piaskownicy! Niedługo będziecie mogli zobaczyć tam moje prace. Bardzo się cieszę i nie mogę doczekać się kolejnych projektów :) A pod spodem kolejne strony albumu. Spodobało mi się bardzo bazgranie po zdjęciach. Technika ta sprawdza się szczególnie wtedy, gdy zdjęcie jest nieostre :)
In the beginning, I want to say that the girls from Art Paskownica invited me to be teh part of their design team! I'm so happy! I can't wait for the new projects. You will see my works there soon :) And here you have another pages from my project life album. I liked that scribbling technique. It helps me very much, especially with blurry pictures :) 








See ya soon :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D