Drawing Challenge No.01/ Wyzwanie rysunkowe Nr.01

By Mała Ichi - 28 lipca


 Tak jak obiecałam. Jest poniedziałek i jest i wyzwanie! Jeśli chcesz się zmotywować do częstszego rysowania i ulepszyć swoje umiejętności rysunkowo-graficzne, lub po prostu chcesz się dobrze bawić to mam dla Ciebie dobrą wiadomość! To wyzwanie jest dla Ciebie! Aha, i wcale nie musisz umieć rysować ;)

Od razu zaznaczę, że sama nie jestem mistrzem rysunkowym, ale postaram się za każdym razem podrzucić Wam jakąś poradę lub trick związany z wesołym bazgraniem.

Pierwszy temat wyzwania to: SELFIE

Haha! ;) Ale nie chodzi tu o cykanie sobie zdjęcia tylko o narysowanie autoportretu lub przedstawienie siebie w inny sposób. Interpretacja tematu jest dowolna. Nie musi być to fotorealistyczny portret. Może to być karykatura, może to być postać z twarzą podobna do nikogo, ale może być przyozdobiona w gadżety pokazujące Ciebie. Podobieństwo można ukazać nie tylko rysując twarz. Może to być charakterystyczna fryzura, ubiór, dodatki, gadżety, sceneria lub chociażby charakterystyczny styl kreski.

Najważniejsze: Pamiętaj, że temat wyzwania jest tylko pretekstem do tego, by wziąć ołówek do łapki i zacząć bazgrać. A co z tego wyjdzie to już inna bajka.

Macie czas do 11 sierpnia! Macie na to całe dwa tygodnie!

Na moim portrecie nie jestem do siebie podobna, ale to nie zniechęciło mnie i ukończyłam swoją pracę. I wyszło to tak:




 A teraz zasady wyzwania:
  1. W wyzwaniu może wziąć KAŻDY! Wystarczy wyczarować dzieło sztuki, zrobić fotkę lub zeskanować, wrzucić w Internet ( na bloga, na Facebooka czy np na Flickr) i podlinkować na dole poprzez system InLinkz.
  2. Praca powinna być wykonana specjalnie na to wyzwanie. Nie wrzucajcie prac zrobionych wcześniej.
  3. Bardzo proszę, by osoby, które posiadają bloga wrzuciły do siebie na panel boczny logo wyzwania widoczne na dole (wraz z aktywnym linkiem do tego wyzwania).
  4. Możecie wykonać swoją pracę w dowolnym medium tj. ołówkiem, flamastrami, farbami, pastelami. Co tylko przyjdzie Wam do głowy. Zależałoby mi jednak, żeby to było tradycyjne medium, a nie obrazek wykonany cyfrowo.
  5. Byłoby miło, jeśli pooglądasz i pokomentujesz prace innych uczestników. To ich zmotywuje do dalszej pracy! 
  6. Zwycięzca wyzwania zostanie zaproszony do wykonania następnej wyzwaniowej pracy. Okazja do lansu!
  7. Możecie pochwalić się swoimi pracami również na Instagramie z takim tagiem: #malaichidraw
A tutaj znaczek:



Tyle na dziś! Nie wstydź się tylko weź udział!

  • Share:

You Might Also Like

15 komentarzy

  1. Ya ya :)) uhh :D zmusisz mnei do namalowania autoportretu :P mam go w planach od dwoch lat, ale zawsze sie cykam ze to bedzi emarnotrawienie podobrazia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak wiem, że zmiazdzysz swoja praca cala konkurencje. Jesli w ogole takowa będzie :)

      Usuń
    2. No jacha Anti, nie cykaj tylko maziaj!

      Usuń
  2. No cóż, rysować nie umiem ale chętnie podejmę wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jenyyy genialne wyzwanie! ja bardzo chętnie, tylko że raczej trochę się wstydzę cokolwiek nabazgrolić.. postaram się, ale co z tego wyjdzie to ja pojęcia nie mam.. :D a co do twojego autoportretu, to jeszcze bardziej mnie onieśmiela!! jest niesamowity!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się wstydzić tylko należy pobazgrolić troszkę :) Dziękuję za miłe słowa co do mojej pracy, Twoja na pewno będzie cudna!

      Usuń
  4. Chętnie wezmę udział! :) świetny pomysł na takie wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogę zdjęcie pracy wrzucić jedynie na Insta (bo tematyka bloga bardziej dzieciowa niż rękodzielnicza matki) a na blogu umieścić podlinkowany baner do wyzwania? Chyba, że wymyślę jakiś inny sposób (Facebook?) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, możesz! Przepraszam, że odpisuje dopiero teraz! Ale zdjęcie z insta podlinkuj równiez tutaj, bym nie przeoczyła.

      Usuń
    2. Aaaa, widze, że już dodałaś! :) Super! :*

      Usuń
  6. Już nie można dodawać prac do inlinkz? Kurczę, spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz to dodaj linka tutaj :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo :D http://juliaelenatrusq.blogspot.com/2014/08/drawing-challenge-1.html

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D