Drawing Challenge No.02/ Wyzwanie rysunkowe Nr.02

By Mała Ichi - 20 sierpnia

Dziś jest idealny dzień, by wziąć udział w drugim wyzwaniu rysunkowym. Nowy temat jest według mnie bardzo wesoły i daje duże pole do popisu.

Drugi temat wyzwania to: PRZEPIS
Możecie narysować swoją ulubiona potrawę, możecie zilustrować proces powstawania potrawy, możecie napisać przepis pięknymi literami i ozdobić wzorami. Może macie jakiś przepis na coś, co nie jest jedzeniem.

Najważniejsze: Pamiętaj, że temat wyzwania jest tylko pretekstem do tego, by wziąć ołówek do łapki i zacząć bazgrać. A co z tego wyjdzie to już inna bajka.

Macie czas do 8 września! Macie na to całe dwa tygodnie!

Ja narysowałam swoja ulubioną zupę, którą robię dosyć często. Jest przepyszna! :






 A teraz zasady wyzwania:
  1. W wyzwaniu może wziąć KAŻDY! Wystarczy wyczarować dzieło sztuki, zrobić fotkę lub zeskanować, wrzucić w Internet ( na bloga, na Facebooka czy np na Flickr) i podlinkować na dole poprzez system InLinkz.
  2. Praca powinna być wykonana specjalnie na to wyzwanie. Nie wrzucajcie prac zrobionych wcześniej.
  3. Bardzo proszę, by osoby, które posiadają bloga wrzuciły do siebie na panel boczny logo wyzwania widoczne na dole (wraz z aktywnym linkiem do tego wyzwania).
  4. Możecie wykonać swoją pracę w dowolnym medium tj. ołówkiem, flamastrami, farbami, pastelami. Co tylko przyjdzie Wam do głowy. Zależałoby mi jednak, żeby to było tradycyjne medium, a nie obrazek wykonany cyfrowo.
  5. Byłoby miło, jeśli pooglądasz i pokomentujesz prace innych uczestników. To ich zmotywuje do dalszej pracy! 
  6. Zwycięzca wyzwania zostanie zaproszony do wykonania następnej wyzwaniowej pracy. Okazja do lansu!
  7. Możecie pochwalić się swoimi pracami również na Instagramie z takim tagiem: #malaichidraw
A tutaj znaczek




Tyle na dziś! Nie wstydź się tylko weź udział!



  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. ooo kolejny fajny temat :D i może nawet tym razem uda mi się coś nabazgrolić?! twoja zupa na malunku wyglada przepieknie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram sie wyrobic ^^ chociaż do końca sierpnia mam roboty po supełek :/ może gdzieś ukradnę chwilę czasu bo wyzwanie bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że tu też się fajnie rysuje :D Tylko czemu wpadłam 40minut przed skończeniem wyzwania? eh... może nast. razem sie załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że InLinkz mnie pokonał i nie umiem się dodać, o :(
    ale wyrobiłam się w dodatkowym czasie i przepis jest :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201477635183030&set=a.1845150188748.73317.1840457948&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D