Rocznicowy scrap

By Mała Ichi - 08 czerwca

Wiecie jaki dziś dzień? Dziś jest pierwsza rocznica Naszego ślubu :) Z tej okazji zasadziliśmy kolejne drzewko. Mam nadzieję, że uda nam się robić to co roku. Ukryliśmy również w ziemi mini skarb w postaci tzw. kapsuły czasu. Fajnie będzie ją odkopać po kilku latach i zobaczyć, co za skarby w sobie kryje :)

Zrobiłam coś również trochę z tej okazji, a trochę z okazji chęci spróbowania czegoś nowego.  Moje pierwsze scrapowe LO :> I wygląda ono tak:






Buziaki dla Was, a ja idę świętować :*

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Szczęścia Wam życzę :* <3

    A pierwsze LO wcale nie wygląda jak pierwsze. Zobaczywszy miniaturkę myślałam, że jest to kolejna praca jakiejś doświadczonej scraperki :D wyszło świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha doświadczona scraperka, miło mi się zrobiło :>

      Usuń
  2. Świetne pierwsze koty za płoty :) I gratulejszyns :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli chcesz mnie zmotywować do dalszej pracy to właśnie Ci się udało! :D